jueves, 20 de noviembre de 2014

SAN CLODIO A BEIRA DO SIL "" DIA INTERNACIONAL DE LOS DERECHOS DEL NIÑ@"" Ribas do Sil (Lugo) 20-11-2014


A Declaración dos Dereitos do Neno, predecesora da Convención dos Dereitos o Neno, recolle os dereitos fundamentais da infancia. Foi aprobada o 20 de novembro de 1959. Cinco anos antes, en 1954, a Asemblea Xeral de Nacións Unidas recomendou que se instruíse en todos os países o Día Universal do Neno, que se conmemora desde entón oficialmente cada 20 de novembro, aínda que hai países que o celebran en días diferentes.
O obxectivo dos Dereitos do Neno é que os nenos poidan ter unha infancia feliz, e instar, como explica a ONU, aos pais, aos homes e mulleres e ás organizacións particulares, autoridades locais e gobernos nacionais a que recoñezan eses dereitos e loiten polo seu observancia.







La Declaración de los Derechos del Niño, predecesora de la Convención de los Derechos el Niño, recoge los derechos fundamentales de la infancia. Fue aprobada el 20 de noviembre de 1959. Cinco años antes, en 1954, la Asamblea General de Naciones Unidas recomendó que se instruyera en todos los países el Día Universal del Niño, que se conmemora desde entonces oficialmente cada 20 de noviembre, aunque hay países que lo celebran en días diferentes.
El objetivo de los Derechos del Niño es que los niños puedan tener una infancia feliz, e instar, como explica la ONU, a los padres, a los hombres y mujeres y a las organizaciones particulares, autoridades locales y gobiernos nacionales a que reconozcan esos derechos y luchen por su observancia.

No hay comentarios: