miércoles, 1 de octubre de 2014

------------------------------DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS DE IDADE--------------------------- San Clodio de Ribas do Sil (Lugo)


O Día Internacional das Persoas de Idade (International Day of Older Persons) celébrase todos os anos o 1 de Outubro. Ten por obxecto recoñecer a contribución dos adultos maiores ao desenvolvemento humano e económico, así como resaltar as oportunidades e os retos asociados ao envejecimiento demográfico mundial. Aléntase aos gobernos, as organizacións non gobernamentais e a sociedade civil a que celebren esa xornada con declaracións dos xefes de Estado ou de organizacións, anuncios nos medios de comunicación, foros e actividades intergeneracionales.






El Día Internacional de las Personas de Edad (International Day of Older Persons) se celebra todos los años el 1 de Octubre. Tiene por objeto reconocer la contribución de los adultos mayores al desarrollo humano y económico, así como resaltar las oportunidades y los retos asociados al envejecimiento demográfico mundial.Se alienta a los gobiernos, las organizaciones no gubernamentales y la sociedad civil a que celebren esa jornada con declaraciones de los jefes de Estado o de organizaciones, anuncios en los medios de comunicación, foros y actividades intergeneracionales. 

No hay comentarios: