jueves, 1 de mayo de 2014

DÍA INTERNACIONAL DOS TRABALLADORES SAN CLODIO (LUGO) MAIO DO 2014

Unha das reivindicacións básicas dos traballadores era a xornada de 8 horas. O facer valer a máxima oito hora para o traballo, oito horas para o soño e oito horas para a casa. Neste contexto producíronse varios movementos, en 1829 formouse un movemento para solicitar á legislatura de Nova York a xornada de oito horas. 

O auxe da automatización e a tecnoloxía levounos a un punto de inflexión único. No futuro, os que prosperarán serán aqueles que saiban adaptarse á nova contorna. ¿Haberá no futuro suficiente emprego para recolocar e reciclar ás persoas que serán desprazadas pola automatización?. ¿Sería posible establecer un sistema de reparto da riqueza que substitúa ao traballo?. A digitalización e a robotización de millóns de traballos emerge como unha tendencia inevitable. E este proceso xa se cobrou múltiples vítimas, é dicir, aquelas institucións, sistemas e organismos que non son capaces de adecuarse ás pautas do novo escenario. E entre estas vítimas podemos considerar a perda de moitos negocios e empregos que deixaron de ser útiles ou necesarios.




Una de las reivindicaciones básicas de los trabajadores era la jornada de 8 horas. El hacer valer la máxima ocho hora para el trabajo, ocho horas para el sueño y ocho horas para la casa. En este contexto se produjeron varios movimientos, en 1829 se formó un movimiento para solicitar a la legislatura de Nueva York la jornada de ocho horas.


El auge de la automatización y la tecnología nos ha llevado a un punto de inflexión único. En el futuro, los que prosperarán serán aquellos que hayan sabido adaptarse al nuevo entorno. ¿Habrá en el futuro suficiente empleo para reubicar y reciclar a las personas que serán desplazadas por la automatización?. ¿Sería posible  establecer un sistema de reparto de la riqueza que sustituya al trabajo?. La digitalización y la robotización de millones de trabajos emerge como una tendencia inevitable. Y este proceso ya se ha cobrado múltiples “víctimas”, es decir, aquellas instituciones, sistemas y organismos que no son capaces de adecuarse a las pautas del nuevo escenario. Y entre estas “víctimas” podemos considerar la pérdida de muchos negocios y empleos que han dejado de ser útiles o necesarios.

No hay comentarios: