lunes, 18 de noviembre de 2013

NUNCA MAIS DESDE RIBAS DO SIL (LUGO) XIX-XI-MMXIII

O Prestige foi un buque petrolero monocasco de Liberia, que operaba baixo bandeira de Bahamas, que o 19 de novembro de 2002 afundiuse fronte ás costas de Galicia (España), ocasionando un vertido de fueloil que provocou un dos maiores desastres ecolóxicos da historia do país.
Chega o momento máis temido. O 'Prestige' ás oito da mañá do día 19 de novembro se parte en dous, a 272 km. dun dos paraísos naturais deste país, as illas Cíes.
A descordinación política e de xestión tivo na solidariedade a súa contrapunto. A cara e a cruz da traxedia. 300.000 voluntarios de todo o país chegaron ás costas galegas para recoller chapapote, que non deixaba de chegar coas olas do mar.
Apenas se esixiron responsabilidades políticas e o entón presidente Aznar non quixo mancharse as mans e non visitou a zona, algo polo que foi moi criticado. Si o fixeron, o Rei, Mariano Rajoy, vicepresidente, e Rodríguez Zapatero, á fronte da oposición.

NIN EN SOÑOS QUIXÉSEMOS VER ESÍ O RÍO SIL

El Prestige fue un buque petrolero monocasco de Liberia, que operaba bajo bandera de Bahamas, que el 19 de noviembre de 2002 se hundió frente a las costas de Galicia (España), ocasionando un vertido de fueloil que provocó uno de los mayores desastres ecológicos de la historia del país.
Llega el momento más temido. El 'Prestige' a las ocho de la mañana del día 19 de noviembre se parte en dos, a 272 km. de uno de los paraísos naturales de este país, las islas Cíes.
La descordinación política y de gestión tuvo en la solidaridad su contrapunto. La cara y la cruz de la tragedia. 300.000 voluntarios de todo el país llegaron a las costas gallegas para recoger chapapote, que no dejaba de llegar con las olas del mar.Apenas se exigieron responsabilidades políticas y el entonces presidente Aznar no quiso mancharse las manos y no visitó la zona, algo por lo que fue muy criticado. Sí lo hicieron, el Rey, Mariano Rajoy, vicepresidente, y Rodríguez Zapatero, al frente de la oposición.

No hay comentarios: