jueves, 14 de noviembre de 2013

DESDE RIBAS DO SIL (LUGO) DÍA MUNDIAL DE LA DIABETES XIV.XI-MMXIII

A insulina é unha hormona producida polo páncreas. Cando sae deste órgano, pasa ao sangue. En términos simples, esta hormona é a que permite que a glucosa -azucre formado trala absorción dos alimentos- penetre nas células, onde se transformará en enerxía necesaria para o noso organismo.
O azucre é o "combustible" que o corpo necesita para realizar todas as actividades, xa sexa respirar, ler, camiñar ou correr.
Na persoa que vive con diabetes, o azucre non é transportada correctamente ás células, polo tanto, unha gran cantidade permanece no torrente sanguíneo.
Isto chámase hiperglucemia ou nivel elevado de azucre en sangue. Si non se trata, o exceso de azucre en sangue pode causar complicaciones agudas ou crónicas, si non se compensa adecuadamente.


La insulina es una hormona producida por el páncreas. Cuando sale de este órgano, pasa a la sangre. En términos simples, esta hormona es la que permite que la glucosa -azúcar formada tras la absorción de los alimentos- penetre en las células, donde se transformará en energía necesaria para nuestro organismo.
El azúcar es el "combustible" que el cuerpo necesita para realizar todas las actividades, ya sea respirar, leer, caminar o correr.
En la persona que vive con diabetes, el azúcar no es transportada correctamente a las células, por lo tanto, una gran cantidad permanece en el torrente sanguíneo.
Esto se llama hiperglucemia o nivel elevado de azúcar en sangre. Si no se trata, el exceso de azúcar en sangre puede causar complicaciones agudas o crónicas, si no se compensa adecuadamente.

PICAR EN >>>LA DIABETES

No hay comentarios: