martes, 22 de octubre de 2013

RIBAS DO SIL O AUTOBÚS DA RIBEIRA SACRA EN SAN CLODIO -TOD@S A FIRMAR -

O término patrimonio refírese ao conxunto de bens herdados que se viven no presente e que deben ser protexidos e conservados, para ser transmitidos ás futuras xeracións.
O Patrimonio Mundial está integrado por bens ou sitios que posúen un valor universal excepcional, é dicir, que teñen unha importancia cultural ou natural extraordinaria, que transcenden fronteiras e teñen un significado especial dentro da historia da humanidade
A UNESCO, mediante a Convención de Patrimonio Mundial de 1972, ten a responsabilidade de garantir a conservación e goce destes sitios inscritos na Lista do Patrimonio Mundial. Sen prexuízo das soberanías nacionais ou da súa propiedade, estes sitios pertencen a todos para compartilos, coidalos e respectalos. A súa desaparición sería unha perda irreparable para a humanidade.


22-10-2013 CHEGA O AUTOBÚS E CHOVE
HOXE POLA TARDE DE 5 A 8 E MAÑÁ TODO O DÍA

PASA O TEMPO E BRILLA O SOL
Pedra, auga, patrimonio, viñedos e paz. Sería unha das definicións claras e concisas dos valores naturais da Ribeira Sacra, comarca que une as provincias de Lugo e Ourense e que traballa nun novo proxecto para alcanzar a declaración.
CHEGOU DE SORPRESA PERO TERIAMOS QUE ASINAR TOD@S

El término patrimonio se refiere al conjunto de bienes heredados que se viven en el presente y que deben ser protegidos y conservados, para ser transmitidos a las futuras generaciones.El Patrimonio Mundial está integrado por bienes o sitios que poseen un valor universal excepcional, es decir, que tienen una importancia cultural o natural extraordinaria, que trascienden fronteras y tienen un significado especial dentro de la historia de la humanidadLa UNESCO, mediante la Convención de Patrimonio Mundial de 1972, tiene la responsabilidad de garantizar la conservación y disfrute de estos sitios inscritos en la Lista del Patrimonio Mundial. Sin perjuicio de las soberanías nacionales o de su propiedad, estos sitios pertenecen a todos para compartirlos, cuidarlos y respetarlos. Su desaparición sería una pérdida irreparable para la humanidad.

PICAR EN >>> EL PAIS 2000 FIRMAS

>>>>>>>>>>> EL PROGRESO MAS DE ·3000 FIRMAS

>>>>>>>>>>> LA VOZ DEGALICIA

>>>>>>>>>>> FARO DE VIGO

No hay comentarios: