sábado, 21 de septiembre de 2013

DESDE RIBAS DO SIL !!MILLOR QUE NON NOS TOQUE

O 21 de setembro celébrase o día mundial do Alzheimer, data elixida pola Organización Mundial da Saúde e a Federación Internacional de Alzheimer. O propósito desta conmemoración é dar a coñecer a enfermidade e difundir información respecto diso, solicitando o apoio e a solidariedade da poboación en xeral, de institucións e de organismos oficiais. 
¿Que é o Alzheimer?
A enfermidade de Alzheimer é unha desorde progresiva, dexenerativo e irreversible do cerebro que causa a debilitación, a desorientación e unha eventual morte intelectual. O seu nome provén de Aloís Alzheimer, un neurólogo alemán que en 1907 describiu os síntomas que presentaba unha muller de 48 anos como graves problemas de memoria así como as características neuropatologica da enfermidade de Alzheimer. 


El 21 de septiembre se celebra el día mundial del Alzheimer, fecha elegida por la Organización Mundial de la Salud y la Federación Internacional de Alzheimer. El propósito de esta conmemoración es dar a conocer la enfermedad y difundir información al respecto, solicitando el apoyo y la solidaridad de la población en general, de instituciones y de organismos oficiales
¿Qué es el Alzheimer?
La enfermedad de Alzheimer es un desorden progresivo, degenerativo e irreversible del cerebro que causa la debilitación, la desorientación y una eventual  muerte intelectual. Su nombre proviene de Aloís Alzheimer, un neurólogo alemán que en 1907 describió los síntomas que presentaba una mujer de 48 años como graves problemas de memoria así como las características neuropatologica de la enfermedad de Alzheimer.

 


No hay comentarios: