martes, 23 de julio de 2013

O NOSO PAIS UN PUNTO NO ORBE DO UNIVERSO !!MAIS E A NOSA PATRIA!!

ESTE ANO O DÍA DA PATRIA GALEGA É UN DÍA TRISTE ,DESBÁSTENNOS OS QUE NOS DEIXARON OS SEUS  FAMILIARES TAMÉN SUFRIMOS PERO A VIDA SEGUE .

ESTE AÑO EL DÍA DE LA PATRIA GALLEGA ES UN DÍA TRISTE ,NOS DUELEN LOS QUE NOS DEJARON ,SUS FAMILIARES TAMBIÉN SUFRIMOS PERO LA VIDA SIGUE .

Quizàs moitos non coñecemos a historia do noso HIMNO ,lemos o que se escribe sobre a súa Historia.

O motivo central do himno é que Galicia esperte do seu soño e emprenda o camiño cara á liberdade, escoitando, para iso, a voz dos rumorosos piñeiros, que simbolizan ao pobo galego. O nome de Galicia non figura no poema, como é habitual en Pondal, e no seu lugar fanse referencias metafóricas ao fogar e á nación de Breogán.
Ademais do celtismo e do helenismo sempre presentes na obra de Pondal, foi a súa capacidade para penetrar nos sentimentos do pobo e expresar as súas aspiracións fundamentais, o que posibilitou o seu éxito.
En 1890, cando foi escrito o poema orixinal, aínda non existía unha norma ortográfica establecida do idioma galego. A letra do himno oficializada en 1984 seguiu a normativa ortográfica (Normas ortográficas e morfolóxicas do Idioma Galego) vigente para o idioma galego en devandita data, polo que, consecuentemente, existen diferenzas de escritura entre a letra do himno e a versión orixinal do poema de Pondal.



El motivo central del himno es que Galicia despierte de su sueño y emprenda el camino hacia la libertad, escuchando, para ello, la voz de los rumorosos pinos, que simbolizan al pueblo gallego. El nombre de Galicia no figura en el poema, como es habitual en Pondal, y en su lugar se hacen referencias metafóricas al hogar y a la nación de Breogán.
Además del celtismo y del helenismo siempre presentes en la obra de Pondal, fue su capacidad para penetrar en los sentimientos del pueblo y expresar sus aspiraciones fundamentales, lo que posibilitó su éxito.
En 1890, cuando fue escrito el poema original, todavía no existía una norma ortográfica establecida del idioma gallego. La letra del himno oficializada en 1984 siguió la normativa ortográfica (Normas ortográficas e morfolóxicas do Idioma Galego) vigente para el idioma gallego en dicha fecha, por lo que, consecuentemente, existen diferencias de escritura entre la letra del himno y la versión original del poema de Pondal .

!VIDEOS INTERESANTES!  


>>>>>>>>>  ALBORADA GALEGA


No hay comentarios: