miércoles, 12 de junio de 2013

Día Mundial contra el Trabajo Infantil

A Conferencia de Ámsterdam de 1997 sobre a loita contra as formas máis intolerables do traballo infantil e a Conferencia Internacional de Oslo sobre o Traballo Infantil de 1997, sinalaron a atención á urxente necesidade dunha acción mundial concertada para poñer fin ao traballo infantil, ao instar a que se amplíe a recopilación de información, estatísticas e investigación empírica que axudaría a informar esta acción.
No mundo, un gran número de nenos están involucrados en traballo doméstico remunerado ou non remunerado no fogar dun terceiro ou empleador. Estes nenos son particularmente vulnerables á explotación. O traballo que realizan a miúdo está oculto aos ollos do público, xa que estes nenos poida que atópense illados ou traballen moi lonxe do fogar familiar. As historias de abuso de nenos involucrados en traballo doméstico son moi comúns. No Día mundial contra o traballo infantil de 2013 faise un chamamento en favor de:
a realización de reformas legislativas e a aplicación de políticas que garantan a eliminación do traballo infantil no traballo doméstico, e o establecemento de condicións de traballo decente, así como a protección adecuada para os mozos traballadores domésticos por encima da idade mínima legal de admisión ao emprego.
a ratificación polos Estados Membros do Convenio da OIT núm. 189 sobre o traballo decente para as traballadoras e os traballadores domésticos e a súa aplicación xunto cos Convenios relativos ao traballo infantil (Convenio núm. 138 sobre a idade mínima de admisión ao emprego e o Convenio núm. 182 sobre as peores formas de traballo infantil).
tómaa de medidas para promover o movemento mundial contra o traballo infantil e fortalecer a capacidade das organizacións de traballadoras e traballadores domésticos para abordar a cuestión do traballo infantil.
Organización das Nacións Unidas


La Conferencia de Ámsterdam de 1997 sobre la lucha contra las formas más intolerables del trabajo infantil y la Conferencia Internacional de Oslo sobre el Trabajo Infantil de 1997, señalaron la atención a la urgente necesidad de una acción mundial concertada para poner fin al trabajo infantil, al instar a que se amplíe la recopilación de información, estadísticas e investigación empírica que ayudaría a informar esta acción.
En el mundo, un gran número de niños están involucrados en trabajo doméstico remunerado o no remunerado en el hogar de un tercero o empleador. Estos niños son particularmente vulnerables a la explotación. El trabajo que realizan a menudo está oculto a los ojos del público, ya que estos niños puede que se encuentren aislados o trabajen muy lejos del hogar familiar. Las historias de abuso de niños involucrados en trabajo doméstico son muy comunes. En el Día mundial contra el trabajo infantil de 2013 se hace un llamamiento en favor de:
la realización de reformas legislativas y la aplicación de políticas que garanticen la eliminación del trabajo infantil en el trabajo doméstico, y el establecimiento de condiciones de trabajo decente, así como la protección adecuada para los jóvenes trabajadores domésticos por encima de la edad mínima legal de admisión al empleo.
a ratificación por los Estados Miembros del Convenio de la OIT núm. 189 sobre el trabajo decente para las trabajadoras y los trabajadores domésticos y su aplicación junto con los Convenios relativos al trabajo infantil (Convenio núm. 138 sobre la edad mínima de admisión al empleo y el Convenio núm. 182 sobre las peores formas de trabajo infantil).
la toma de medidas para promover el movimiento mundial contra el trabajo infantil y fortalecer la capacidad de las organizaciones de trabajadoras y trabajadores domésticos para abordar la cuestión del trabajo infantil.
Organización de las Naciones Unidas

No hay comentarios: