jueves, 7 de marzo de 2013

2013 EN SAN CLODIO """ DIA INTERNACIONAL DA MULLER"""


O Día Internacional da Muller celébrase o 8 de marzo de cada ano. É unha festividad para render homenaxe ás mulleres e as súas loitas por alcanzar unha sociedade máis xusta, cos mesmos dereitos que teñen os homes.
Esta celebración ten a súa orixe na II Conferencia Internacional de Mulleres Socialistas reunida en Copenhage (Dinamarca) en agosto de 1910. Nesta asemblea aprobouse a proposta de Clara Zetkín de proclamar o 8 de marzo como O Día Internacional da Muller Traballadora. Os primeiros países en adoptala foron Alemania, Austria, Suiza e Dinamarca.
Desde entón cada 8 de marzo realízanse mítines multitudinarios en moitas cidades do mundo, onde as mulleres esixen o mesmo trato que os homes no acceso á educación, a saúde, ao traballo e a vida política.
O Día Internacional da Muller alcanzou dimensión mundial desde que en decembro de 1977 a Asemblea Xeral da ONU proclamou ao 8 de decembro como o Día Internacional polos Dereitos da Muller e a Paz Internacional.



El Día Internacional de la Mujer se celebra el 8 de marzo de cada año. Es una festividad para rendir homenaje a las mujeres y sus luchas por alcanzar una sociedad más justa, con los mismos derechos que tienen los hombres.
Esta celebración tiene su origen en la II Conferencia Internacional de Mujeres Socialistas reunida en Copenhage (Dinamarca)  en agosto de 1910. En esta asamblea se aprobó la propuesta de Clara Zetkín de proclamar el 8 de marzo como El Día Internacional de la Mujer Trabajadora. Los primeros países en adoptarla fueron Alemania, Austria, Suiza y Dinamarca.
Desde entonces cada 8 de marzo se realizan mítines multitudinarios en muchas ciudades del mundo, donde las mujeres exigen el mismo trato que los hombres en el acceso a la educación, la salud, al trabajo  y la vida política.
El Día Internacional de la Mujer alcanzó dimensión mundial desde que en diciembre de 1977 la Asamblea General de la ONU proclamó al 8 de diciembre como el Día Internacional por los Derechos de la Mujer y la Paz Internacional.








No hay comentarios: