martes, 27 de septiembre de 2011

NOVOS TEMPOS , NOVAS TÉCNICAS



Nacemos por riba da via , eiquí corremos de nen@s , pasamos os pasos niveles , 
rifas dos maiores ,veciñ@s e pais , perigo 
!!! O TREN ATROPELARACHE ¡¡¡ .
Prohibido coller froitas . Os froitos caen hoxe ,  
os nen@s non collen as froitas .
San Clodio sen paso a nivel ,
 heredeir@s que veñen de vacacións non hai perigo. 
Case sen nen@s, San Clodio 2011, 
aínda un soño sen pasos a nivel . 
Hoxe en día non importa medio Klm. máis , 
  teño o meu carné de conducir e o meu coche lévame por tabaco á tenda tamén o bar . 
En media hora compro en Lugo , Orense ou Ponferrada .
Mil metros mais ou menos dame igual , o meu instrumento , que eu domino , 
DN. SEÑOR AUTOMÓBIL non consome , non o noto , e non come nin fala .
Imáxinate San Clodio sen pasos a niveis , 
deixarnos soñar (unha pasarela no medio do pobo con ascensores pra os mais maiores )
     e nen@s que recollan os froitos e planten flores . 
Pra o AUTOMOBIL mil metros mais non e nada .






CLICKEANDO NA FOTO AUMENTARÁ

Enlace interesante >>http://tinyurl.com/6fsczox




2 comentarios:

Anónimo dijo...

gustame o novo formato.piñón-pequeno

Anónimo dijo...

Moi boa idea a da pasarela con ascensores para O Paso. Funcionan noutros sitios para salvar desniveis e funcionan perfectamente.